blog de Xuan Xosé Sánchez Vicente

Figura y persona de Don Luis Argüelles

Xuan Xosé Sánchez Vicente's picture

Acaba de morrer el xixonés Camilo Luis Argüelles Sánchez. Nos sos caberos años la so producción intelectual malapenes esistió, pero durante la época na que biltaren el so pensamientu y la so acción la so persona destacó nel panorama cultural asturianu.

Día de la Patria Asturiana

Xuan Xosé Sánchez Vicente's picture
Taxonomy upgrade extras: 
El 8 de setiembre los asturianistes celebramos el Día de la Patria Asturiana, o'l Día de la Nación Asturiana, como vustedes prefieran. El conceutu, como se ve, ye radicalmente distintu al de ‘Día de Asturias’ o ‘Día de la Comunidad’ col que los partíos madrilanos —y los sos retueyos— festexen la fecha. Ente otres coses, ‘Día de Asturias’ pue predicase, y de fechu asina ye, de cualquier festexu folclórico conceyil. Y de la segunda denominación, ‘Día de la Comunidad’, ¿pa qué falar?
 

2012, L’estáu de la patria

Xuan Xosé Sánchez Vicente's picture
Taxonomy upgrade extras: 

Evidentemente la prioridá nestos momentos de los asturianos ye la situación económica: la situación económica xeneral, tanto no que respecta a la financiación esterior como a les cuentes del estáu; la falta d’actividá económica. La situación económica particular, de caún de los paraos, de caúna de les persones que tienen el trabayu inseguru o que vieren empeorar les sos condiciones nel empléu.