Noticies

L’Anguleru: “Nunca recibiéramos tantes cartes nin tantos mensaxes de cariñu y sofitu como esti añu ¡Habrá regalos pa toos y toes!”

Queda poco pa la llegada de L’Anguleru, que yá navega n’agües del Cantábricu. Pese a que’l trabayu en L’Angulina ye continuu, el personaxe navidiegu favoritu de los neños y neñes asturianes tuvo tiempu p’atendenos al teléfonu pa esta entrevista.

'A la gueta los sueños' festexa la Navidá con un reportaxe sobre esta celebración y cola estrena de la seición ‘El requexu de los escolinos’

Avérase la Navidá y con ella llega tiempu d’estrenos en ‘A la gueta los sueños’. Asina, los usuarios d’esta revista dixital infantil van poder conocer el significáu de la celebración y les tradiciones d’estes feches nun reportaxe, asina como disfrutar d’una seición nueva, ‘El requexu de los escolinos’, con un especial sobre L’Anguleru con dibuxos de neños y neñes de Piloña, Tinéu y Castrillón.

El festival d’artes escéniques ‘Escenines pa la Reciella’ ufre cuatro espectáculos esta Navidá

El II ‘Escenines pa la Reciella’ principia esti llunes col cuentacuentos ‘Coses de neños’ que protagoniza Olga Cuervo. Ésta va ser la primer de les cuatro sesiones que ‘Reciella. Families pol Asturianu’ entama estes Navidaes nel salón d’actos del xixonés Colexu Públicu Xovellanos.

Los neños y neñes de Villamayor dieron les sos cartes pa L’Anguleru a un llendador del ríu

Averáse la Navidá y L’Anguleru yá ta navegando hacia Asturies pa pescar angula y convertir los beneficios de les ventes en regalos. Los neños y neñes de Villamayor pudieron entregar esti vienres les sos cartes a un llendador del ríu, collaborador d’esti personaxe navidiegu.

La Misión Rosetta protagoniza un reportaxe nuevu en 'A la Gueta los Sueños'

Incorporamos un reportaxe nuevu en 'A la Gueta los Sueños'. Nesta ocasión informámoste d'una misión espacial de nome 'Rosetta' que tien como oxetivu estudiar l'orixe del Sistema Solar y de les condiciones iniciales necesaries pa l'apaición de vida.

González Espina: “L’autoría de los llibros infantiles nun tien la menor importancia; la historia y les imáxenes ye lo que tien que quedar na memoria”

El VII Premiu María Xosefa Canellada de lliteratura infantil y xuvenil recayó na obra ‘Cápsules de tiempu’. El so autor ye Carlos González Espina (Belonciu, 1959), escritor que ta acabante d’espublizar ‘Falar ensin parar’.

Alumnos xixoneses van trabayar la tradición oral gracies a la iniciativa ‘Oyí una vegada…’

“Podéis llegar a clase con materiales del patrimoniu familiar de valor incalculable”. Xosé Antón Fernández ‘Ambás’ esplicó lo que ye la tradición oral a los alumnos de cuatro institutos xixones que participen nel programa ‘Oyí una vegada…” y motivólos a falar colos sos güelos pa recoyer pallabres, cuentos, oraciones, ritos, lleendes o cantares.

Ángela Sánchez: “Preferimos compromisos de merca por parte de l'Alministración pa que los nuesos llibros puedan llegar a les biblioteques”

Pintar-Pintar trátase d’una empresa con estaya editorial que destaca por ser de les más actives na espublización de llibros n’asturianu pa neños y neñes. Ángela Sánchez Vallina (Uviéu, 1965) ye ún de los trés socios d’una firma que sobrevive la crisis gracies a la diversificación y al comerciu n’América Llatina.

Fernán amuesa trés comics con guiones de Rodríguez Medina y Chechu García nuna esposición na Casa de la Mocedá de Sotrondio

‘La piedra de Samartín’, ‘Industrial’ y ‘El inmortal’ son los trés trabayos del dibuxante entreguín David Fernán que se pueden contemplar hasta’l día 28 nuna esposición en Sotrondio. Ésta ye una de les actividaes de les XIII Xornaes de Lliteratura Infantil y Xuvenil de Samartín del Rei Aurelio, dedicaes al cómic.

González Espina lleva’l VII Premiu María Xosefa Canellada por ‘Cápsules de tiempu’

La Conseyería d’Educación, Cultural y Deporte falló’l primer de los cinco premios lliterarios del 2014. Foi’l María Xosefa Canellada de lliteratura infantil y xuvenil, que recayó en ‘Cápsules de tiempu’, obra de Carlos González Espina.  

You are here