blog de Yolanda Huergo

UNA énte les eleiciones del 20-P, un apueste pol futuru.

Yolanda Huergo's picture

Munchos y munches de los nuestros votantes tán estos díes entrugándonos cuála va ser la nuestra postura de cara a les eleiciones del 20-P. Tanto Unidá Nacionalista Asturiana (UNA), federación a la que pertenezo, como Bloque por Asturies, tuviemos los nuestros debates internos sobre l’asuntu y yá tenemos clara la nuestra posición.
 

Asturies, agora más que nunca

Yolanda Huergo's picture

Solemos dicir que nesti día,  8 de setiembre, tenemos poco que celebrar, que con la mala traza que tien too ye hasta frívolo qu’haya folixa. Pero yo niégome a que me quiten eso tamién, niégome a que los que nos traxeron y entá nos lleven a la situación llaceriosa que vive esti país me faigan resigname. Niégome a que me quiten l’allegría y l’arguyu vivir con esta xente y nesti país, Asturies.

Compromisu énte'l 8-S

Yolanda Huergo's picture
Taxonomy upgrade extras: 

Esti 8 de setiembre tien pa nós daqué d'especial, porque ye'l primeru de la organización que tamos acabantes de crear, Compromisu por Asturies.

El procesu constituyente que vivimos nel últimu añu diose nun contestu social y políticu difícil que nos ta llevando a un escenariu distintu, lo que nos obliga a repensar cuála ye l’alternativa política que’l nuestru país necesita. 

Xixón, ciudá de plásticu

Yolanda Huergo's picture
Taxonomy upgrade extras: 

Si buscamos na Rede’l términu “Parque fluvial” vamos ver que nos salen 46.800 resultaos. Evidentemente estos resultaos nun correspuenden milimétricamente con caún de los Parques Fluviales qu'esisten n'España, pero sí nos da una idea de la falta d'orixinalidá del términu. Por falta d'orixinal, y de xuru tamién por neutral y plastificáu, ésti ye'l términu escoyíu pol consistoriu municipal pa denomar oficialmente al parque construíu al par de la sienda que va a la vera del ríu Piles dende El Molinón hasta La Camocha.

Meyor fuera que nos equivocáremos

Yolanda Huergo's picture
Taxonomy upgrade extras: 

Consciente de qu’a naide-y presta adelantase a les males noticies, denunciar intenciones, destacar les contradicciones ente les declaraciones públiques y lo necio de los fechos. Segura de nun apostar a los dados nesti casu sinón cenciellamente sacar conclusiones de datos, puedo dicir, con too, qu’oxalá tuviéremos equivocaos.

Dar voz a la indefensión

Yolanda Huergo's picture
Taxonomy upgrade extras: 

Democracia y Ayuntamientos

Yolanda Huergo's picture
Taxonomy upgrade extras: 

“Los conceyos como pieza básica de la democracia, necesiten una actualización de la so financiación y de la so regulación”
 

Por qué nun queremos la Regasificadora

Yolanda Huergo's picture
Taxonomy upgrade extras: 

La reciente entrega a Enagás de los tarrenos pa la construcción de la Regasificadora n’El Musel, val de pistoletazu de salida pa la construcción de la polémica infraestructura gasística. El proyectu véndese como una prueba ensin pega de la nueva Asturies que nos ufierta’l presidente del Principáu, pero sobre manera, preséntase como la solución perfecta a los problemes d’emplegu venceyaos a la crisis.