La Xunta Moza, estaya de mocedá de la Xunta Pola Defensa de la Llingua Asturiana, tien abiertu a lo llargo d'esta selmana, col 28 de xunetu de fecha tope, el plazu p'apuntase a Acampallingua un campamentu de branu con actividaes alredor de la llingua que la organización propón como una ufierta pa llenar el vaciu quhai na ufierta dactividaes dociu pa la mocedá y pal qu'entovía queden delles places llibres.
La primer edición de lAcampallingua va facese ente los díes 7 y 12 dagostu en Villaverde (Villaviciosa), y ta abierta a la participación de mozos y moces de 14 años en palantre, tando la organización del eventu y de toles actividaes complementaries, ente les que va haber rutes a caballu, travesíes en canoa, visites guiaes culturales, talleres de cocina, de radio y de xuegos tradicionales, al cargu de monitores titulaos nactividaes de tiempu llibre. El coste de lAcampallingua ye de 120 por participante con descuentos en casu de dir dos o más hermanos y inclúi tolos gastos del campamentu, dendel desplazamientu a la comida xunto col agospiu en tienda de campaña y demás actividaes.
Les inscripciones puen facese al traviés del teléfonu 660 36 13 99, na web de l'asociación o nel chigre que lleva la Xunta, La Casa Posafuelles, que s'asitia na Cai Cuesta La Vega d'Uviéu.