Siete de les doce funciones del Salón de Teatru Costumista Asturianu de Candás van ser estrenos

‘El calendariu’, obra de José Ramón Oliva a cargu de la compañía femenina Les Ayalgues de Carreño, va abrir esti miércoles el XXIV Salón de Teatru Costumista Asturianu de Candás. Va ser el primer de los siete estrenos anunciaos nesti certame, compuestu por doce funciones, una diaria hasta'l 31 d'agostu.

secciones: 

El 91 por cientu de los llectores d’Asturies.com ve bien la suspensión de les clases de toréu pa neños

El Conceyu de Xixón suspendió unes clases de toréu pa neños previstes na playa de San Llorienzu pal pasáu 12 d’agostu. Esti tipu d’actividaes cuenta col refugu del 91 por cientu de los usuarios d’Asturies.com que participaron nel nuesu ‘Conceyu Abiertu’.

secciones: 

Los topónimos tradicionales de los conceyos de Valdés y Santu Adrianu yá son oficiales

Tres la espublización nel BOPA del sábadu de los decretos toponímicos de Valdés y Santu Adrianu, los nomes de llugar tradicionales d’estos dos conceyos pasen a ser los oficiales. A diferencia d’otres poblaciones importantes, Ḷḷuarca tien namái denominación asturiana.

secciones: 

La Fundación Belenos asoleya’l númberu 34 de ‘Asturies, memoria encesa d’un país’

La revista de la Fundación Belenos, ‘Asturies, memoria encesa d’un país’, algama’l númberu 34. Nacida en payares del 1996, esta espublización recueye artículos d’interés de temática variada venceyaos a la cultura asturiana.

secciones: 

Más de doscientos figurantes van dar vida al Festival Astur-Romanu de Carabanzo

Los romanos avérense a La Carisa y los ástures prepárense pa defender el territoriu. El domingu esperen la batalla, pero enantes queda muncha folixa per delantre, cola Nueche Astur del sábadu como platu fuerte gracies a la presencia de Dixebra, Skanda y Spanta la Xente. Ye’l Festival Astur-Romanu de Carabanzo, qu’esti añu va contar con récor de figurantes.

secciones: 

Una UABRA “perfeutamente afitada” tratará de recuperar el númberu máximu de cursos d’afondamientu na edición próxima

La quinta edición de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA) llegó al so fin tres dos selmanes d’actividá en Cangas del Narcea. El so direutor Xosé Antón González Riaño trabaya yá na cita próxima, onde espera algamar los seis cursos d’afondamientu.

secciones: 

Darréu recupera'l conciertu 'Asturies nun escaez'

Con motivu del décimu aniversariu de la organización y del octoxésimu de la Revolución d'Ochobre, Darréu recupera'l conciertu 'Asturies nun escaez'. Avientu podría ser la sorpresa de la cita, que va tener como sede Uviéu.

secciones: 

Gómez García lleva’l XXI Premiu ‘Fernán Coronas’ con 'Nun me preguntes cómo pasa'l tiempu'

L’uviedín afincáu en Vaḷḷouta, Miguel Ángel Gómez García, resultó ganador del XXI Premiu de Poesía ‘Fernán Coronas’ Padre Galo. El xuráu del gallardón escoyó la so obra ‘Nun me preguntes cómo pasa’l tiempu’ como la meyor de les presentaes a concursu.

secciones: