Skip to content

Crean un grupu en Tuenti pa esixir la presencia del asturianu

Avientu 6, 2009 por D. Barreiro

Yá son cuasi 2.000 persones les que se sumaron nun día al eventu de tuenti fechu pa esixir que, al igual que se pue facer dende esta selmana col gallegu, el catalán y el vascu, la rede social permita l’usu del asturianu.

L’eventu, dalgo asemeyao a los grupos del Facebook, diz querer axuntar a tou aquel que quiera echar un gabitu y consiguir que Tuenti puea vese tamién na llingua d’Asturies. Del mesmu mou, afala a que la xente s’apunte y convide a tolos sos contactos de Tuenti.
 
Rellacionao;
Les redes sociales nun falen asturianu
 

Comparte...                                

Comentarios

Existe una aplicación social asturiana obviamente con asturiano

Avientu 7, 2009 por enwillyado, hai 38 selmanes 3 díes
Id del comentariu706

Me parece una vergüenza que habiendo como hay una aplicación fecha n'asturias, por asturianos... todavía exista gente que se una al rebaño de gente que utiliza aplicaciones capitalistas y globalizadoras y luego tengan la cara de d’empobinar la integración de las marcas más íntimas de nuestru pueblu.

http://www.lotienes.com/