El Garrapiellu celebra la XX Marcha Xixón-Cuadonga

|

El Garrapiellu va celebrar la XX Marcha Xixón-Cuadonga ente’l día 9 y el 11 de xunetu. La ruta foi abierta, señalizada y dada a conocer al gran públicu por esta asociación.

La Tertulia Cultural El Garrapiellu quier poner de manifiestu tou'l so interés en potenciar la ruta, que cunta con unos 15.000 andariegos al añu, pol so interés cultural, ecolóxicu, turísticu y económicu, “como históricamente demostró cola edición de llibros y la señalización de la ruta con trisqueles (popularmente conocíos como "garrapiellos").

Al empar, esti añu va volver publicase’l folleto-guía, nel que va incluyir un mapa y una reseña de los principales puntos d'interés cultural que la mesma traviesa. El folletu va donase de manera gratuita a los conceyos asturianos que traviesa'l Camín Xixón-Cuadonga: Xixón, Villaviciosa, Piloña, Parres y Cangues d'Onís.

La próxima Marcha a Cuadonga va tener llugar los díes 9-11 de xunetu, saliendo a les 8:30 de la mañana dende la ponte de piedra de Deva, xuntu al llavaderu. Este añu, van celebrar delles meyores na marcha que foron yá solicitaes pola asociación, como la restauración de la capilla d’ánimes de Breceña y la de Borines y la inauguración del área de descansu y mirador de Sorribes.

 

Contador Estadistiques