Furmientu convoca’l V Concursu de Vocabulariu de Zamora

|

Furmientu convoca’l V Concursu de Vocabulariu Tradicional col oxetivu de recoyer el máximu númberu de pallabres y espresiones del patrimoniu llingüísticu de Zamora.

Al concursu puen participar cualesquier persona, ensin distinción de nengún tipu. Cada participante pue presentar un vocabulariu recoyíu en cualquier zona de la provincia de Zamora, pudiendo presentar dellos namás si caún pertenez a una población, zona o contorna en concretu que nun s'asolape coles otres. namásvan optar al premiu los vocabularios inéditos, non publicaos con anterioridá.

Los vocabularios tienen de contener a lo menos 60 pallabres, que tienen tien de tar definíes, valorando positivamente’l xuráu la información complementaria como frases o información sobre la so vixencia. Amás, tien de constar la fecha averada de recoyida del material y la localidá na que se recoyó

El períodu de recepción de material d'esta quinta cuarta convocatoria ye tol añu 2010. El ganador va recibir un premiu consistente nun llote de llibros. Tolos concursantes van recibir un pequeñu agasayu.

El fallu del xuráu, formáu por socios de l'asociación cultural “Furmientu” y por llingüistes especialistes na materia, va ser comunicáu por escritu a toos los participantes y va ser inapelable. Un fragmentu del vocabulariu ganador va ser publicáu na publicación trimestral de l'asociación: “El Llumbreiru”.

Más información nel bloque de Furmientu

 

Contador Estadistiques