Cualladó

27 Mayu, 2022
hasta el: 
4 Setiembre, 2022
Cualladó

Esposición antolóxica sobre'l fotógrafu Gabriel Cualladó, el primer Premio Nacional de Fotografía de España (1994). L'amuesa, comisariada por Antonio Tabernero, propón una revisión de la obra d'ún de los grandes maestros de la fotografía estatal.

Cualladó, que siempre se consideró a sí mesmo como amateur, tien una singular producción non sólamente pola so dimensión poética y pola so estraordinaria llibertá d'espresión, sinón tamién por la natural cenciellez cola qu'abordó la so interpretación del mundu. A lo llargo de más de 140 obres, la esposición recuerre la trayeutoria artística del fotógrafu, con especial enfotu nes sos obres feches nes décades de los años 50, 60 y 70.

Una parte de les mesmes, les que cuenten con más fuercia y innovación, realizóles n'Asturies, ún de los sos escenarios fotográficos predileutos. La esposición cuenta con préstamos de coleiciones importantes, como'l Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, el Museo Nacional Thyssen-Bornemisza, l'Institut Valencià d’Art Moderno IVAM, la coleición Mur o la Fundación FotoColectania, asina como de la coleición de la familia Cualladó.

'Cualladó' cuenta tamién col sofitu de la empresa Fidelitas Asesores SAP. Amás, esta amuesa forma parte de PhotoEspaña 2022.
Hora: De 11 a 14 y de 16 a 20h

Sitiu: 
Sala de Fotografía del Centru Cultural Internacional Oscar Niemeyer
Localidá: 
Avilés
Tipu d'eventu: 
Esposiciones
Contador Estadistiques