blog de Nel Morán

Guerra

Nel Morán's picture

¡Cuánta cobardía s’escuende nuna guerra! La del que la declara, sabedor qu’él enxamás nun la va sufrir. La del que fae d’ella un negociu, enriqueciéndose cola muerte. La del que la bendiz, convirtiendo la relixón nuna xustificación pa tantu desastre. La del que la vive como una profesión, tornando la retaguardia nel so reinu demientres que’l pueblu llucha y da la so sangre en primer llinia. La del que la xustifica, fanáticu qu’alloquez col mal de los demás…

Amar una llingua

Nel Morán's picture

Lo más guapo d’una llingua ye cuando nun te decates nin que la fales, namái yes a facer que suene como un alborecer que cuerre ente l’agua del riu que pasa pel pueblu que la noma; que filvane soníos perdíos ente les pantasmes que te remembren que yes d’elles, que naciste d’elles, de los sentimientos que texeron pa ti.

Perdón

Nel Morán's picture

Siento muncho lo qu’usté me diz, que se considera ofendíu por dalgo que nosotros dábemos como cierto dafechu. Perdone a unos inorantes como nós, cuido qu’usté yá sabe que la xente del norte somos un migayu brutinos. Quiero emplegar esti escritu pa pidi-y disculpes por dalgunes de les ofenses que-y afliximos.